donderdag 4 september 2014

Wedding #2

Eind augustus was ik een paar dagen in IJhorst. Om mijn moeder te helpen met de indeling & aankleding van de boerderij voor een huwelijksvoltrekking. Zoals ik al aangaf in mijn blog WEDDING van 26 augustus, niet veel leuker dan dat. Wens van het bruidspaar was rustig & minimalistisch.


Mijn vader heeft een paar jaar geleden een partij stoeltjes opgekocht uit de kerk. Met de bedoeling om ze op te knappen. Gelukkig nog niet gedaan, ideeën & smaken veranderen zo door de jaren heen. En dit past wel bij de boerderij.   

Omdat ze niet dagelijks gebruikt worden mochten ze eerst een schoonmaakbeurt. En nee, we gebruikten geen vim of huishoudzeep. Vond het plaatje zo leuk dat ik er wel een foto van moest maken ;) 

Tip: we gebruikten brillo sponsjes om het roest te verwijderen. Werkt perfect.


Pinterest blijft heerlijk. Daar haal ik veel inspiratie vandaan. Het Bruidspaar wilde met hun gezicht naar hun gasten toe zitten. Een erg leuke opstelling vind ik! Heb je tijdens de ceremonie ook contact met je gasten. En zie die oude lessenaar. Deze komt uit de lagere school van IJhorst. De ambtenaar van de Burgerlijke Stand was helemaal enthousiast.


Op de dag zelf kon ik niet helpen met het definitief inrichten & aankleden. Gelukkig stuurde mijn schoonzus foto's van het eindresultaat.

Het is dat ruim 18 jaar geleden de boerderij in de steigers stond. Anders... niets mooier toch om thuis je feest te mogen & kunnen geven.

~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten