maandag 22 september 2014

Bij de klant...

De bedoeling was om de administratie te doen. Ondertussen zit ik op FB & op IG, tussen mijn foto's te scrollen en op mijn website te kijken. Tja.. dan komt er niet veel van mijn echte bedoeling :(

Zo keek ik ook op mijn pagina BIJ DE KLANT... Toch mooi om te zien wat ik in mijn Schuur gemaakt & gerestyled heb. Vooral om dat terug te zien bij de klant. De foto's staan lekker door elkaar. Niet op datum & niet gesorteerd. Gewoon een gezellige collage. Die ik graag, en met enige trots, met jullie wil delen.


Wil je meer informatie? Kijk dan op mijn website. Als er meer informatie op de site aanwezig is word je daar naar toe gelinkt. Als alle linkjes werken natuurlijk. Dat zijn de puntjes, die mag & ga ik nu nog even checken.

Wens jullie alvast een hele goede nacht.

~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten