zaterdag 17 mei 2014

Stipwerk!

Morgen (18 mei) sta ik met een aantal producten uit de Schuur op de Hip & Happy Kids Parade te Soesterberg. Da's geen nieuws, hoop ik :). 

De vraag werd gesteld of ik daarnaast een kleine workshop wilde organiseren. Voor de kinderen tijdens de Parade. Ja leuk, maar wat? Een timmerworkshop is heel passend & zou erg leuk zijn. Helaas is daar de ruimte & tijd niet voor. Toen kwam onze oudste met het idee om te gaan "stippen". Hij kon zich herinneren dat wij dat vaak samen deden en dat vond hij zo leuk om te doen! Stippen is natuurlijk geïnspireerd door het Staphorster Stipwerk.



Vakantie IJhorst - 2010

Destijds heeft hij erg leuk de naam van zusje op een plankje had gestipt. Helaas, dat plankje is niet meer. Mijn wortels liggen in IJhorst  & dit is op de boerderij van mijn ouders. Daarom vind ik dit idee ook zo leuk. IJhorst maakt deel uit van de gemeente Staphorst. En waarschijnlijk zijn er veel kinderen die Staphorster Stipwerk niet kennen


Voorbeeld gemaakt door Sophie & Dorith - 2014
Deurhanger "in de maak"

Als de tijd het toelaat in de agenda van onze oudste, zal een gedeelte van deze middag onder zijn begeleiding zijn. Zo leuk als je kind af & toe meedenkt over wat jij doet. Soms zie ik zelfs een beetje enthousiasme :)


~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten