zaterdag 31 mei 2014

Mei

Inmiddels is het de tweede dag in een nieuwe maand. Helemaal geen tijd genomen om de maand af te sluiten met een kwartet uit mijn Instagram. Nou... dan antidateer ik toch gewoon een keertje :)



  • Verrassingspicknick voor Mees bij Picknick van Lonneke. Een ontzettend goed begin van de maand! Lees haar leuke site of mijn blog Picknicktime
  • Ik ben gek op de kaartjes & quotes van Miekinvorm. Al een paar verstuurd per post waaronder deze aan mezelf. Uiteraard met de allerliefste tekst ;) Misschien komen ze wel in mijn webshop?
  • Proeven in het Plantsoen. Een klein evenement als voorproefje op het festival Lepeltje Lepeltje. Met vrienden genoten van een heerlijk hapje & wijntje in een dito sfeertje.
  • O P R U I M W O E D E. De reden dat ik niet op tijd was om de maand mei af te sluiten :) Langzaamaan komt het gehele huis op orde. En verdwijnt de chaos uit mijn hoofd. Kost veel energie, in ieder geval meer dan ik dacht. Wel enorm genieten. 
En daar gaat het om. Genieten. De maand juni staat voor mij in het teken van genieten. Met warme Pinksterdagen in het vooruitzicht. Een gezellig meidenfeest & een trouwerij van een mooie lieve vriendin. Zomerse dagen & de langste dag. Momenten genoeg om op 30 juni een prachtig kwartet te kunnen samenstellen. 

~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten