vrijdag 30 mei 2014

Loppis

Loppis is Zweeds voor rommelmarkt, of eigenlijk is een loppis een opruiming. In Zweden vind je vooral in de zomer heel veel loppis, veel mensen ruimen hun huis, zolder of schuur op en organiseren een kleine loppis aan huis en geven dat aan door een bordje met loppis langs de weg te plaatsen.

Dit stukje las ik gister op de site van Rosa Rugosa. Een heerlijke winkel & webwinkel. Zij organiseren een loppis dit Hemelvaartsweekend aan hun winkel in Oldeberkoop

Na een kleine week last te hebben gehad van een ontzettende O P R U I M W O E D E kwam ik tijdens mijn opruimactie en de Loppis van Rosa Rugosa op het idee om ook zoiets te organiseren. Bij deze! Morgen al. Zaterdag 31 mei van 12.00 - 15.00 uur - Gemini 63. 



Misschien kan ik jou blij maken met een kaarsenstandaard, wat servies, een set gordijnen, kleine meubeltjes, kinderspullen, bloemenvazen. Noem maar op. Voor een leuk & klein bedrag. Het meeste is niet geprijsd. Jij mag bepalen wat je er voor geeft. Wat jij er voor over hebt. Als dat niets is, is dat niets! De opbrengst van morgen & eventuele vervolgacties gaat naar het goede doel. Ik heb al gekozen. De haarstichting.

Zie ik je morgen?
~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten