zaterdag 3 mei 2014

Ladder of trap?

Ik vind een ladder, of trap, in het interieur erg leuk. Heel erg leuk zelfs. Sfeervol & handig! Op Pinterest heb ik een bord Ladders & Trappen aangemaakt. Kijk sowieso eens op Pinterest voor fijne inspiratie. Ik neem daar op dit moment te weinig tijd voor. Komt wel weer...

Tot nu toe heb ik nog niet die ene mooie oude ladder of trap gevonden. Die past bij ons interieur of de juiste maat heeft. Dus zelf aan de slag. Dat is al even geleden. Afgelopen Paasdagen heb ik hem voorzien van een een verflaagje. Niet te netjes, beetje een oude look. Het is helemaal naar mijn zin!




De ladder staat in onze slaapkamer. Voor de foto's heb ik 'm wel een beetje 'opgeruimd'. De ladder ;) Meestal hangt ie vol met tassen, riemen, kleding en sieraden.

Wil jij ook graag een ladder in je interieur? En heb je de juiste ladder nog niet gevonden? Ik maak 'm graag voor je. Deze is gemaakt van pallethout in combinatie met een nieuw hout. De ladder lever ik naturel af. In overleg met de door jouw gewenste kleur. Meer informatie staat op mijn site, onder Werk van 63. Neem gerust een kijkje.

~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten