woensdag 7 mei 2014

Kids stuff

Zondag 18 mei vindt de eerste Hip en Happy Kids Parade plaats. Op Landgoed Egghermonde te Soesterberg. Uitgebreide info vind je op de fbpagina van Hip en Happy Kids. Daar staan alle deelnemers, activiteiten & acties. 

Ook ik werd benaderd. Super leuk natuurlijk. Maar... zijn kinderen wel mijn directe doelgroep? Ja, zeg ik nu volmondig. Veel van mijn woonaccessoires zijn gewoon lekker multifunctioneel. Daarbij stroomden er ook ideeën binnen om te maken voor deze "kleine" of moet ik zeggen "jongste" doelgroep. 



Een houten slinger. Grappig voor een feestje. Juist leuk voor langere tijd. Wil je ze niet ophangen dan zet je ze gewoon neer. Blanco blokjes met oogje zijn op voorraad en vanaf maandag te bestellen via mijn shop. Die kun je dan zelf voorzien van een naam of mooi woord. Als je wenst dat ik dat doe? Graag. Alle informatie ook vanaf maandag op de site. 


Begin deze week heb ik dit kleine krukje gemaakt. Gebruikt steigerhout. Echt een oude look heeft deze. Prachtig. De combi van dit hout met strak wit. Geweldig. Afmeting van het krukje is afgestemd op een wit tafeltje die ik heb staan om zo een kinderset samen te stellen. De buurkinderen hebben 'm getest & goed bevonden :) Over multifunctioneel gesproken. Als bedtafeltje ook heel handig. Of als de kids 's avonds in bed liggen gebruik je dit krukje als bijzettafel. Nu we toch bezig zijn hoe we dit krukje allemaal in kunnen zetten, ook een volwassenen kan hier prima op zitten. Heb jij nog een ander een idee? Ik hoor het graag :)


Gezellig op de knutselplek van de kinderen. Potloodhouders. Van boomstammetjes & tafelpoot staan ze al enige tijd in de shop van 63. Nu ook een iets strakkere versie. En ik ben bezig met boekensteunen. Resultaat laat nog even op zich wachten. En opbergbakken voor alle kleine rommeltjes die ze graag bewaren zijn in de maak.


Over het algemeen houd ik het bij het maken & restylen van meubeltjes vrij naturel omdat kinderspulletjes van zichzelf al druk zijn. Toch gaan kinderen & kleurrijk samen. Daarom zal je zeker kleur aantreffen in mijn kraam.

Dus...

Zondag 18 mei, 12.00 uur - 18.00 uur, Landgoed Egghermonde
Banningstraat 6 te Soesterberg. Vrij entree!

En...

Vanaf maandag meer informatie over bovenstaande producten in de Shop van 63.

~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten