zondag 11 mei 2014

Juffendag!

Met een heerlijke moederdag sluiten we deze vakantie af. Het is weer voorbij! Nog 10 weken tot aan de zomervakantie. Gelukkig wat extra vrije dagen zo hier & daar. 

Gaan we meteen door naar de Juffendag! De verjaardag vieren van de juf. Ik kan het me nog herinneren. Dat was best spannend. Zeepje mee voor de juf. Spelletjes doen. En je hoefde geen eten & drinken mee naar school. Dit jaar hebben wij voor het eerst geen basisscholieren meer in huis. Die "van-alles-in-de-laatste-wekenstress" zoals avond4daagse, musical, kamp, schoolreis enzovoort gaat aan ons voorbij. Hier nu examenstress. Maar... we hadden het over Juffendag :)


Een klassenmoeder vroeg of ik namens alle kinderen van de klas voor de juf een verjaardagscadeau wilde bedenken. Hoe leuk! Na alle enthousiaste reacties van de moeders op het cadeau die ik destijds voor een andere juf mocht maken. Dé reden van deze leuke vraag :) Lees mijn blog van 18 december.



In overleg gekozen voor een dienbak van 63. De inhoud naar wens. Wil jij ook een gezamenlijk cadeau geven namens de kinderen? Ik kan het pakket samenstellen zoals jij dat wenst. Qua kleur & niet geheel onbelangrijk ook qua budget.

Uiteraard heeft Schuur van 63 ook kleine cadeautjes. Kijk eens rustig rond in de Shop van 63. Eigenlijk heb ik niet zoveel voor de meesters realiseer ik me. Ik bedenk vast wel iets. 

~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten