zondag 6 april 2014

Lemon & Lime

Soms heb ik gewoon zin om een taart te bakken. Gister plaatste ik een fotootje op Instagram. Met de tekst "Lemon & lime cheesecake met gekonfijte limoen #delicious Morgen het resultaat." Morgen is al bijna voorbij! 


deze gaat het geworden
gekonfijte limoen & citroen
net uit de oven
mijn resultaat!

Vanmiddag een proefmomentje met vriendin & dochter. De smaak is echt lekker fris. Toch vind ik 'm een beetje stroef. Geloof wel dat dat het juiste woord is. En gekonfijte limoen? Mag van mij zonder ;) De siroop die overblijft is echt super lekker als aanmaaklimonade! Een lekker drankje op zomerse dagen. Die ga ik zeker vaker maken. 

Wil jij deze taart bakken? Klik dan hier! Voor de kleur zou ik 'm voor Pasen zo weer bakken. Qua smaak wil ik eigenlijk wat anders. Iemand een suggestie? Ik hoor het heel graag.


~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten