zondag 27 april 2014

Koningsweekend

Dat was een feestelijk weekendje. Lekker eten & drinken. Leuke mensen om ons heen. Gezelligheid in het dorp. Morgen weer back to reality. Raak een beetje in de war van "korte" werkweken & feestdagen. Geniet erg van deze dagen, vind het heerlijk, daar niet van. Soms moet ik bij het wakker worden even denken "Wat voor dag is het vandaag?"

Beetje tekenen & verven
Huisje van 63 met vlaggenstok
Oranje kroontje, vorig jaar gekregen van een vriendin
Tompouce of Tompoes?? 
Kruik van Oma & Oranje vaasje van de kringloop
Mijn Oranjebitter :)
Tulpjes gekregen van moeders & kopje van de kringloop 
Goede verkoop? Of leuke aankopen?
Deze lijst krijgt vaak een ander prentje

Gewoon een paar fotootjes die ik de afgelopen dagen heb gemaakt. Een paar oranje dingetjes staan hier nog. Tot en met Bevrijdingsdag. Het zal wel gek zijn om woensdag 30 april te werken. Zo ver mijn herinnering terug gaat, zo vaak heb ik op 30 april feest gevierd :)


~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten