donderdag 6 februari 2014

Gezelligheid

... kent geen tijd! Dat ervaarde ik gisteren weer eens.

Het was een mooie woensdag. Het heerlijke is dat ik nu nog een paar van die dagen heb :) Even over gisteren. De dag doorgebracht met mijn tante en haar zus Roelien. Laatstgenoemde heel lang niet gezien. Voor haar ben ik nog steeds het meisje dat destijds haar Puch kocht. Voor Roelien heb ik een oud tafeltje mogen voorzien van een nieuwe look. Zie mijn blog van 15 januari - Werk van 63. Gisteren kwamen ze langs om het tafeltje op te halen. Stiekem had ik het tafeltje even in gebruik. Met name voor de foto. Al was het van korte duur, ik kan niet anders zeggen dan dat het een lekker werkplekje is.  


Na een heerlijke lunch schrokken we van de tijd. Voordat we in de auto stapten toch nog even door de kringloop van Bilthoven gewandeld. Daar was ik lang niet geweest.



Bovenstaand een deel van mijn aanwinst van gisteren. Ik heb wel iets meer gekocht, maar dat is meer een aanvulling op mijn Koninginneservies. Alhoewel, deze bekers passen daar ook prima bij. Vanaf nu heet het Koningsservies. Denk ik? Het staat voorlopig nog even in de kast. Zie ook mijn blog van 17 april 2013 - Oranje Boven. Deze traditie zet ik gewoon voort. 

Inmiddels wel besloten dat ik wel genoeg Oranjeservies heb. Niet definitief natuurlijk, je weet nooit wat je tegenkomt :)

Wens iedereen een fijne voortzetting van deze dag. Ik ga op stap met mijn lief. We mogen er voor hem weer een jaartje bij tellen.


~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten