woensdag 18 december 2013

Werk van 63

Steeds meer mensen weten & vinden ook daadwerkelijk de weg naar Schuur van 63. Via de digitale snelweg & via de gewone weg. In principe is alleen de woensdag een Schuurdag. Ach, principes kunnen overboord :) Ik zit er wel vaker nu. Graag zelfs! Eind van deze middag verlieten twee mensen blij de Schuur. Een gezellige bezoeker met onderstaand wandpaneel en ikzelf. 


Meer informatie over het wandpaneel vind op de website. Vorige week woensdag, tijdens mijn Open Schuur een tweede aanvraag ontvangen. Het idee blijft hetzelfde, echter de uitvoering zal anders zijn. Nog even geduld.


Begin deze maand kreeg ik de vraag of ik een pronkstok in voorraad had. Ze zochten een cadeau voor de juf van een basisschool die met zwangerschapsverlof gaat. En of ik deze wilde opmaken. De bedoeling is dat aan deze stok straks alle kaartjes komen te hangen die ze gaat ontvangen. Het moest wel in een neutrale kleur. Dat is gelukt. En die M? Die is niet van meisje maar van mama natuurlijk. Deze pronkstok is vorige week afgeleverd. Ik heb nog niet gehoord hoe het geheel is ontvangen. Dat komt vast nog wel.


Tussendoor een handige woonaccessoire gemaakt. Een dienblad van pallethout. Als zodanig te gebruiken. Voorzien van hele oude handgreepjes. Ook gezellig om neer te zetten met kaarsjes en dergelijke. Net zoals een dienbak kun je ook hiermee je 'prularia' ordenen. 

En... er staan opdrachten te popelen. Sommigen heel lang, anderen iets minder lang. Die heel erg kriebelen. Door de gezellige drukte van die fijne "Meesmaand" en de kerstmarkt van afgelopen zaterdag moest & moet ik mijn tijd behoorlijk verdelen. En goed indelen.

Dat laatste blijft een lastig punt ;)

~XG~ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten