zaterdag 30 november 2013

November

November is echt een korte maand. Vandaag al de laatste dag. Weer tijd voor de VIER van... Leuk! Welke zal ik deze keer eens kiezen? Ik heb deze maand eigenlijk niet zo heel veel gefotografeerd. Te druk met het genieten van het moment zelf :)



Morgen beginnen we met de laatste maand van 2013. Vandaag las ik ergens de tekst "December, the Friday of the months!" Zo ervaar ik dat eigenlijk ook wel ieder jaar. Zo gezellig al die verjaardagen & feestdagen, zo fijn alle vrienden & familie over de vloer, zo leuk om te organiseren... Uit ervaring weet ik nu al dat er momenten zijn dat ik mezelf tegenkom. Die zijn gelukkig vrij kort. Uiteindelijk ben ik dan heel blij dat het oudejaarsavond is. En ik wens dat ik dan zoals ieder jaar terugkijk op een mooie feestmaand! 


En dat laatste? Dat wens ik voor iedereen!


~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten