vrijdag 29 november 2013

Meesmaand

Er zitten wel "verhaaltjes" in mijn hoofd die ik graag wil delen. Ik krijg ze op dit moment even niet op papier. Kan wel zeggen dat ik mijn creativiteit afgelopen periode in De Schuur heb gebruikt om gezellige producten te maken voor de komende feestmaand. En dat is gelukt!


 Kerst van 63

 Kerst van 63

 Rendiertje van ICP

Dit rendiertje is van het label ICP. Van hetzelfde label heb ik ook engeltjes in het assortiment. Kijk maar eens op www.schuurvan63.nl of klik op de foto voor meer informatie.

Vanaf volgende week woensdag, 4 december, heb ik ook weer kleine standaardjes in het assortiment. Ik zeg ook. En dat klopt. Ik heb ze al eerder in het assortiment gehad. Uiteraard niet dezelfde. Ieder product blijft uniek :) Ze worden nog verfijnd, graag geef ik jullie alvast een heel klein voorproefje.


Houd de website, facebook en of instagram in de gaten voor alle updates. Nog leuker, word volger van Van 63!

Voor nu wens ik jullie allen een fijne nachtrust.

~XG~

PS: Meesmaand is van 28 november tot en met 27 december. Dit is echt onze maand. Naast Sinterklaas & Kerst vieren wij ook vier (4!) verjaardagen in ons gezin. Druk & Gezellig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten