dinsdag 8 oktober 2013

Workshop van 63

Acclimatiseren tussen een drukke & rustige tijd in. Op zoek naar afleiding tijdens of na een bewogen periode. Beetje onrust in het lijf waar je je even geen raad mee weet? Hier herken ik veel in. Ik zoek dan vaak ontspanning in mijn Schuur. 

Soms gewoon even zitten, rondkijken & ideeën op doen. Of ik doe daadwerkelijk iets. Verder met een onderhanden project of ik maak iets totaal anders. Dat moment vergeet ik even alles om mij heen. Zelfs de tijd ;) Ook lukt het me dan om mijn gedachten lekker te ordenen. Heerlijk! 



Hierdoor is het idee ontstaan om zelf workshops te geven. Je leert van mij geen nieuwe technieken. Mijn doel is om jou tijdens de workshop even alles om je heen doen "vergeten", een gezellige ochtend aan de keukentafel én om je te laten zien dat iets zelf maken helemaal niet truttig en moeilijk is. 

De mooiste dingen maak je namelijk zelf. 

Je weet alleen even niet hoe, je hebt geen idee of je mist de materialen & het gereedschap. Daar zorg ik dan voor! Het mooiste van alles is dat je van gebruikte & afgedankte materialen prachtige dingen maakt. Helemaal van nu. Upcycle!

Wil je met of voor een groep een leuke ochtend, middag of avond organiseren? Kijk op de site onder Workshop van 63. Is er één is die jou aanspreekt? Neem dan contact met mij op. Ook als je meer informatie wenst of als je vragen hebt. Wil je met een lunch of een uitgebreide thee- of koffietafel? Dat behoort ook zeker tot de mogelijkheden. Uiteraard datum & extra's in overleg.

Inmiddels een paar workshops mogen geven. Kijk voor een indruk op Impressie Workshop van 63


Met de Feestmaand in het vooruitzicht geef ik op woensdagochtend 13 en/of 20 november een workshop Cadeautjes. Met koffie of thee en iets lekkers uit mijn oven.

~XG~

PS: Heb je al inkopen gedaan? Neem gerust je cadeautjes mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen