woensdag 16 oktober 2013

Kleurrijk

Helaas telt een week maar een woensdag :) Helaas? Nee. Daarom waardeer ik hem zo. Stel je voor zeg, iedere dag een woensdag. Wel plan ik zo'n dag dan helemaal vol. Dat geeft niet altijd voldoening aan het eind van de dag. Ondanks dat ik op zo’n dag best veel doe, is mijn lijstje niet helemaal afgewerkt. Anders plannen dus. Da's nog steeds niet mijn sterkste kant.

De planning van vandaag was de finishing touch van twee opdrachten. De eerste opdracht kende veel leermomenten. Zie ook mijn blog van 18 september 2013. Het is wel een hele plezierige manier om te leren. Het was soms lastig & af en toe best pittig. Nu kan jullie dan eindelijk het eindresultaat showen. Je moet er van houden. Ik houd ervan. Ik word hier heel vrolijk & blij van. Sterker nog, ik zal 'm missen!



Na bovenstaande is de volgende opdracht, het naaitafeltje, een lekkere ongecompliceerde opdracht. Begrijp me niet verkeerd. Alle opdrachten zijn mooi om te doen. De een heeft meer creativiteit nodig dan de andere. Het is niet gelukt om hem helemaal af te krijgen. Wel even een update tot nu toe.







Wordt vervolgd. Morgen is er weer een dag. Of in mijn termen "volgende week is er weer een woensdag" :)

~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten