donderdag 31 oktober 2013

Oktober

De laatste dag van oktober 2013. De herfst heeft al behoorlijk van zich laten horen. De afgelopen dagen piepte & kraakte Nederland behoorlijk onder de zware storm. Dat gaf behoorlijk wat overlast. En deze maand staat in de top 10 van de warmste oktober maand gemeten in Nederland sinds 1901.

Herfst geeft ook bijzondere beelden. Ik heb genoten van heerlijke herfstwandelingen, weekendje Limburg, het binnen zitten bij de haard, verjaardagsfeestjes van vriendinnen en het zien van de mooie herfstkleuren. 




Tijdens het uitzoeken van foto's voor "de VIER van" loop ik in gedachten door de maand terug. Ik weet dat er een paar van mijn volgers de foto's herkennen en daarbij dan ook het achterliggende verhaal. Vind ik leuk. Hiermee sluit ik de wijnmaand van 2013 af.

Ik wens jullie allemaal een goede start van de maand november!



~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten