zondag 13 oktober 2013

Herfst

Het is begonnen. De temperatuur daalt. De blaadjes vallen. Laarzen weer aan, lange wandelingen maken in het kleurrijke bos. Kastanjes & eikeltjes zoeken. Heerlijk. Het is herfst! Dat was afgelopen week. Vandaag even niet :) Wat een omschakeling. Toch, als je niets hoeft kan ik hier wel van genieten. De plannen om de tuin winterkaar te maken stellen we gewoon uit. Vandaag lekker een Lazy Sunday.



Het haardje aan en een paar kaarsjes her en der maakt het al snel warm & gezellig in huis. Ik houd er wel van, een land met verschillende seizoenen. De voorraad Kaarsjes van 63 is aangevuld. Palletkaarsjes & Boomstronkkaarsjes. Klik op de foto voor meer informatie.


Het grote voordeel van dit seizoen, de avonden worden weer langer. Slaat natuurlijk nergens op. Voor mij zijn zowel de zomer- als winteravonden veel te kort :) Toch even tijd gemaakt voor een DIY stapelstandaard. Heb ik eerder van houten speelblokken al sleutelhangers & huisjes gemaakt. Nu zag ik dit grappige idee in de Wonen bijlage van een ochtendkrant. Maak met een gatenboor een gat in het bovenste blokje. Lijm de blokken met houtlijm aan elkaar en klaar is de stapelstandaard.


Heb ik hier de blokken zo gelaten, je kunt ze natuurlijk ook verven in een gewenste kleur. Een blanco blokje tussendoor geeft een speels effect. De stapelstandaard staat stevig. Heel veilig is ie natuurlijk niet. 

In welke vorm dan ook, laat brandende kaarsen niet onbeheerd achter. 


~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten