woensdag 23 oktober 2013

G' bye

Doe mee! Maak zelf je 101 karakters kast bij Piet Hein Eek met Histor Verf. Dat zag ik even geleden voorbij komen. Op FaceBook? In 101 woonideeën? Ik weet het niet meer. Wat ik nog wel weet is dat ik geen moment twijfelde. Ik ga dat gewoon doen! Mijn 'karakter' was ook zo geboren. 



Momenteel ben ik dol op de kleuren blauw & groen. Van licht naar donker & van vintage naar nieuw. De plek waar het kastje eventueel, wellicht, misschien, je weet het niet, zou kunnen komen te staan is in de slaapkamer of in de badkamer. Vandaar de woorden Good morning, Good day & Good night. Met een grappige speling van de letter G!


Ruim 2000 Nederlanders zonden hun idee in, om een uniekkarakter te geven aan dit blanco kastje. Een professionele jury zal nu beslissen wie op 9 november in de studio van Piet Hein Eek samen met onze verfexperts karakter aan het kastje gaan geven.

Vandaag was de bekendmaking. "Het was geen makkelijke taak om uit alle leuke, mooie, inspirerende, grappige, opvallende, stijlvolle en bijzondere inzendingen de winnaars van ‘Eén kastje 101 Karakters’ te kiezen. Maar onze jury heeft toch een keuze weten te maken. Jouw ontwerp zit hier helaas niet bij."

Natuurlijk ben ik zelf nog steeds enthousiast over mijn “karakter”. Soortgelijk kastje komt er ook vast wel. Maar niet op de 9e te Eindhoven. Was ik hier tot nu toe helemaal niet bezig. Achteraf gezien vind ik dit toch wel heel erg jammer. Jammer zeg ik?! Dat is een understatement :) Hier zijn er maar 101 van. Een ontwerp van Piet Hein Eek. En dan mag je het ook nog vervaardigen in zijn "werkplaats". Need I say more?

Een paar karakters heb ik inmiddels al voorbij zien komen. Super leuk! Ik ben erg benieuwd naar alle 101 karakters. En 9 november? Dan geniet ik van het jaarlijks weekend met mijn nichten.

~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten