zaterdag 14 september 2013

Rommelmarkt

Er zijn van die vondsten die je graag deelt met anderen. Niet iedereen begrijpt dit geluk, dat weet ik. Dat ondervind ik namelijk van heel dichtbij. Vol energie en blijdschap kom ik met tassen vol thuis. Oh leuk, hoor ik dan. En ik ben de aandacht alweer kwijt. 

Vandaag de jaarlijkse rommelmarkt van Odeon, de muziekvereniging in het dorp. Jammer van de regen. Dit had zeker geen invloed op de stemming van de vrijwilligers die vol enthousiasme achter de kraampjes stonden. En ook niet op de onze :)


Vintage Blue
Lekker retro!
Mooi rood...
Schattig roze.
Heerlijk stempelen.

Vandaag ook een onwijs leuk muurkastje gescoord. Deze laat zich nu even niet goed fotograferen. Wel heel erg leuk om te restylen. Wordt vervolgd!

De opbrengst van deze markt komt allemaal ten goede van de muziekvereniging. Dat geeft een dubbel goed gevoel!

Zoek je zelf iets speciaals? Je mag gerust een verzoek bij mij plaatsen. Graag zelfs. Als ik dan het geluk heb op een van mijn bezoekjes aan een rommelmarkt of kringloop, neem ik het graag voor je mee.


~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten