zaterdag 31 augustus 2013

Augustus

Aan het eind van iedere maand toon ik een kwartet van foto's. VIER van mijn mooiste foto's uit de deze periode. Waarom? Ik ontvang regelmatig complimenten over mijn foto's. Dat is natuurlijk fijn en dat wil ik graag delen. Daarnaast vind ik het ook erg leuk om foto's te maken. Familiekiekjes, gebeurtenissen, vergezichten, gebouwen, voorwerpen, etc en uiteraard ook van mijn meubels & woonaccessoires voor mijn website & blog. Alle foto's komen dan ook uit mijn digitale archief. Sinds deze maand kun je mij ook volgen op Instagram.

Wat maakt een foto mooi? Dat is natuurlijk erg persoonlijk, want foto's zijn namelijk heel persoonlijk. Voor mij maakt de herinnering aan het moment dé foto. Wat ik voelde, de geur, de omgeving, de sfeer... En wat ik dacht op het moment dat ik de foto nam. Of in enkele gevallen, werd genomen.




Waarom ik voor deze VIER heb gekozen? Ja, dat is niet zo maar te zeggen. Voor mij zijn dat echt de momenten. Achter een foto zit altijd een verhaal. Dat is en blijft persoonlijk.



~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten