dinsdag 30 juli 2013

Tijd!

Regelmaat. Het zit gewoon niet in me. Ik probeer het wel. Soms lukt het. Eén dag ;) 

Ik ben dan ook weleens enorm jaloers op mensen die alles met regelmaat van de klok doen. Wat een rust. Hoe ik mijn best ook doe, ik krijg het niet voor elkaar. In de vakantieperiode is het ritme helemaal ver te zoeken. Dat mag, vind ik. Daarentegen raak ik niet in paniek van spontane acties. Zoals vanmiddag. Met een hoofd vol plannen & ideeën fiets ik van kantoor naar huis. Thuisgekomen de vraag of we even langs een tante gaan voor een kop thee? Gezellig. Daar gaan we weer. Iets later thuis dan afgesproken. 

Het is dan wel fijn dat je ergens die dag weer tijd kunt inhalen. Vandaag was dat tijdens het koken. De meest makkelijke pasta die ik ken. De ingrediënten, op de tomaatjes na, had ik zowaar in huis. 


Zo zie je maar. Lekker & makkelijk gaat prima samen. Van mij mag er iedere avond zo'n pasta op tafel. Al hebben ze allemaal heerlijk gegeten, hier is mijn gezin het niet helemaal met mij eens.

Spelletje van 63

Tijdens de "oventijd" een moment om een spelletje van 63 te doen met onze jongste. Zo zie je maar, veel gezelligheid in een dag en.... tijd genoeg ;)

~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten