maandag 8 april 2013

Krukje met detail

Eindelijk... hier is ie dan! Het krukje. Vorige week vertelde ik hier al over. Het wachten was op de finishing touch. Het heeft voor mijn doen lang geduurd voor dat dit resultaat er was. De bezieling was er even niet. Als ik dat negeer gaat het niet. In ieder geval niet zo zoals ik het wil. Vanmiddag ging het bijna vanzelf :)


Een weekend op het Friese land doet wonderen. Een van mijn beste vriendinnen geholpen met haar huisje. Heerlijk aan de slag in werkkloffie met kwast & roller. Lekker bezig zijn is voor mij inspiratie opdoen. Helemaal in goed gezelschap! Tussendoor heerlijk gewandeld in de omgeving, lekker gegeten en gezellig gekletst. 's Morgens gewekt worden door een lentezonnetje en het geluid van de haan van de buren. Mooi begin van de dag toch? Zondagmiddag uitgebreid genoten van een lunch in de lentezon. En dat is te zien :) Een heerlijk weekend met leuke dingen en heel goed werk. We zijn echt een heel eind opgeschoten.

Juist. Daarom zit de inspiratie zit er weer behoorlijk in.

Als herinnering aan dit heerlijke weekend mocht ik een boomstammetje mee. Een wens! Deze heb ik omgedoopt tot Hemelums tafeltje. De komende periode mag deze hier rustig verder drogen. Voor de foto even alsof... Ik ben een blij mens!




~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten