zaterdag 9 maart 2013

Een zaterdag

Een gezellige zaterdag. Zonder dat het was afgesproken en zonder programma hadden we zowaar een moeder - dochterdag. 's Morgens eerst naar haar volleybalwedstrijd. Aansluitende de hoognodige huishoudelijke 'klussen'. Samen is dat wel aangenamer. Daarna de weekendboodschappen. Zo grappig, het karretje ligt dan al snel vol met producten die niet op het lijstje staan.

Sophie heeft 's middags een taart gemaakt. Verrassing voor papa. De welbekende arretjescake maar dan in taartvorm. En met melkchocolade. Dat leek haar lekkerder. Terwijl de taart stond te stijven in de koelkast gingen wij naar een verjaardagsfeestje bij de buren. Als cadeautje heb ik een eenvoudige glazen pot versierd met stoer touw en een houten label. Zo eenvoudig. Daar houd ik van. En ik weet, de buurvrouw houdt van tulpen.




Samen gekookt en als afsluiting van deze dag een spel gedaan. Ik moet mij daar altijd toe zetten. Ik ben echt geen spelletjestype. Dik verloren. Wel getroost door mijn dochter, zij vind dat dan eigenlijk zielig. Echt! Als troost kreeg ik alvast een stukje van haar 'eigenlijk bedoeld voor morgen' taart. En ik kan je vertellen, het is een heftig taartje maar lekker!



~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten