maandag 26 november 2012

Nieuws van november

26 november 2012

Woensdag start onze maand. De Mezenmaand. Die duurt van 28 november tot en met 27 december. Naast de bekende feestdagen zijn er in deze periode 4 van de 5 gezinsleden jarig. Druk maar altijd gezellig! Alvast de cupcakes uit de doos gehaald.

Vandaag een opdracht afgerond. Fijn dat de verf nog even mag uitharden bij ons. Het resultaat is geweldig en het kastje staat supergezellig. Tuurlijk ben ik erg benieuwd hoe het staat op de eindbestemming. Klik hier voor de foto's.




21 november 2012

Soms loopt een dag anders dan gepland. Ook prima. De bestellingen zijn op hun eindbestemming. Dat geeft een opgeruimd gevoel. Letterlijk & figuurlijk. Nu een avondje van ontspanning. De mannen kijken voetbal en ik zit bij de haard met het magazine van Jeanne d'Arc. Ik vind dat gewoon een geweldig blad. Ik ben ook zo blij dat ik dat aan de collectie heb mogen toevoegen. Voorlopig is het eenmalig. Wie weet?

Er staan zoveel leuke sfeermakers & lekkere recepten in. Ik wil alles doen, hebben & maken. Op bijgaande foto's een paar ideëen die je zo uitvoert met de dingen die je in huis hebt. Eenvoud. Hou ik van!



18 november 2012

Nagenieten van een goede & gezellige At Home Wintermarkt.

De overgebleven lekkernijen staan in de handige doosjes van Tupperware. Zo blijven ze heerlijk vers, daar ga ik straks wederom van snoepen. Het huis is schoon & fris dankzij de produkten van Jemako. Het scheelt je echt in tijd en schoonmaken wordt bijna een feestje. Het huis is opgeleukt door twee mooie gehaakte manden van Haak In.

Nu heerlijk opgekruld op de bank bij de haard. Tussen de warme vintage kussens van Green Originals. Sophie zit blij naast mij in haar nieuwe shirt van Zoepp. En ik? Ik voel me voldaan. En prachtig door de mooie armbanden van Lara. De wintermarkt was voor mij een succes!

Ik ben blij met mijn aankopen! En natuurlijk ook met mijn verkopen. Ik wil iedereen bedanken die hier is geweest. Ik wens jullie net zoveel plezier van de aankopen zoals ik nu al doe.



Vandaag ook mijn "At Home Winkeltje" ingericht. Tot aan de kerstmarkt blijft deze gewoon staan in de woonkamer. Zo kan ik de komende periode genieten van alle spulletjes van 63. Dus... heb je At Home Wintermarkt gemist? Geen nood. Op afspraak altijd welkom. Woensdag 12 december is de laatste Open Schuurdag van dit jaar en zaterdag 15 december sta ik met mijn produkten op de Kerstmarkt te Soesterberg.

17 november 2012

Moe maar zeer zeker voldaan maak ik aan deze dag een einde. De woonkamer van de At Home Wintermarkt is weer onze woonkamer. Morgen meer. Welterusten allemaal!

8 november 2012

Na een klein lastig bedrijfsongevalletje ga ik me nu eerst richten op een weekendje Maastricht. Het jaarlijkse uitje met al mijn nichten, waaronder mijn zus. Even mijn hoofd in de relaxstand. Hoewel er nog veel werk verzet mag worden en voorbereidingen moet treffen voor de markt volgend weekend, is dat zeker wel mijn streven. Er zijn van die momenten dat ik denk "Waarom wil ik dit allemaal". En dan gebeurt er iets, zie ik iets of hoor ik iets en dan denk ik: "Ja, daarom!" Dan voel ik de energie weer stromen. Nu ga ik de keus qua kleuren voor een oude boekenkast definitief maken. En meteen bestellen. Ik constateer dat ik veel in de naturel en grijs/blauw tinten blijf hangen. Dat zijn gewoon mijn kleuren.

2 november 2012

We zijn begonnen aan de laatste maanden van 2012. Het is wel even wennen, het koude weer en de donkere avonden.

Toch vind ik deze maanden van het jaar iets hebben. De feestdagen maken het altijd zo bijzonder. En hebben wij ook nog het geluk dat er vier van de vijf gezinsleden jarig zijn in deze periode.

Eerst brengt onze lieve Sint met zijn Pieten een bezoek aan ons land. Volgens mij komen ze  aan in het weekend van de wintermarkt van Schuur van 63

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen