maandag 24 september 2012

Facebook


Facebookpagina van Schuur van 63 heeft 62 likers!

Toen ik dat zag, dacht ik meteen hier wil ik wat mee doen.

Het idee was er snel. Ik heb bijgaande foto op facebook geplaatst met het volgende bericht:

"Zo leuk. Schuur van 63 heeft 62 likers. Wie wordt de 63ste?
Diegene ontvangt een mooie verrassing uit de Schuur. Daarnaast zal ik onder alle likers die er al zijn én die er tot 1 oktober bijkomen, dezelfde verrassing verloten."

foto.png foto.png


0001yg.jpeg
12 september 2012

De tweede Open Schuurdag van 2012. Het kon nog net, buiten zitten. Aan werken ben ik niet toegekomen. De een na de ander kwam gezellig langs. Heerlijke koffie, een leuke klets en.... het Kastje 55 is verkocht. Ik ben zo blij dat ik weet waar deze komt te staan. Ik ben namelijk nog steeds heel erg verliefd op dat kastje.

8 september 2012

Gisteren de "buitenwerkplaats" van 63 eens flink onder handen genomen. Hier heb ik al een paar uur gezeten zonder echt iets te doen. En dat is voor mij vrij uniek. Niets doen!
0001ur.jpeg
Tip: Genieten van de heerlijke nazomer. Helaas worden de avonden korter. Wil je gezellig buiten zitten? Doe dan een oude lampenkap over de o zo ongezellige looplamp.Terug naar het nieuwsoverzicht?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen