maandag 20 augustus 2012

Weer voorbij...

De vakantie is weer voorbij. We hebben het goed gehad! Kinderen weer naar school, er is weer ritme. Tijd om projecten af te ronden. Zoals dit kastje. Vanavond keek er nog even naar en dacht, dit moet toch anders. Daar ben ik meteen mee gestart. Zodra die finishing touch is uitgevoerd laat ik dat uiteraard weten. Een indruk hoe het gaat worden wilde ik jullie niet onthouden.

Tijdens mijn vakantie kwam ik een houten wandlamp tegen. Te leuk om te laten hangen. Meteen gekocht. Zo ook een heleboel dezelfde stoeltjes. Idee voor de stoeltjes is er al. Nu nog de uitvoering. De wandlamp blijft even "hangen".

En.. over 3 weken weer een Open Schuurdag! Woensdag 12 september van 9.00 tot 12.00 uur.




Soms neem ik uitgebreid de tijd voor projecten. Waarom? Omdat ik dat dan even heb.
Afgelopen voorjaar kwamen mijn lieve buren met dit kastje. Zij waren hier een beetje op uitgekeken.

Ik was meteen verliefd!

Het is dan ook een allerschattigst retro kastje. Ik zie het al helemaal voor me. Op een meidenkamer, grote spiegel er boven, met allemaal gezellige tutspullen. Of op een logeerkamer voor bijvoorbeeld het badlinnen.

Het eindresultaat is in zicht.

~XG~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten