vrijdag 29 juni 2012

Nieuws van juni

Laat de zomer nu maar beginnen!

Een heerlijke loungeplek in de tuin. Met een boek languit in de zon of aan het eind van de middag met z`n allen gezellig borrelen. Meer informatie en foto`s zie Werk van 63.



19 juni 2012

Dik tevreden kijk ik terug op de eerste Open Schuur dag. Een gezellige koffiebreak, leuke gesprekken en een opdracht.

Morgen is het weer woensdag. Geen Open Schuur dag, wel een schuurdag. Morgen maak ik een start met het in mijn hoofd uitgetekend loungebed. En wel voor ons eigen tuintje. Ik houd jullie op de hoogte! Hier en op mijn facebookpagina.






12 juni 2012

Morgen mijn eerste Open Schuur dag. Ben benieuwd wat deze dag brengt. Ik ga in ieder geval heerlijk aan de slag morgenochtend. Onderwijl hoop ik zeker op gezelligheid tijdens mijn cappuccinobreak.

~XG~


Geen opmerkingen:

Een reactie posten